CALENDER 2016 BUKAN ALANG ALANG

by 10:39 PM 0 comments

Dalam diam, band dari Keningau ini juga mengikuti jejak kumpulan honest.Iaitu melahirkan ALBUM DEMO untuk kali pertama.Sebelum ini, mereka amat dikenali dengan lagu CERITA AKU, KAU & DIA.Akan tetapi, mereka tampil dengan 8 buah track sekali gus.Fuhhh, hebattt


Seperti yang saya ketahui, band ini memang berbakat dan mempunyai potensi maju kehadapan. Kan tetapi, atas beberapa sebab dan masalah, antaranya komitmen vokalis mereka iaitu OMAR yang bertugas di semenanjung, membuatkan mereka sukar untuk bersemuka dan merakamkan lagu.

Tetapi, kini OMAR sudah mencukupkan syarat dan memberikan semangat kepada ahli kumpulan yang lain.Hanya kini, proses mempromosikan kepada sahabat handai ,sanak saudara dan stesen radio tempatan sahaja untuk mendengar dan menyokong karya ikhlas mereka ini.

Diharap, anda semua juga memberikan sokongan kuat kepada mereka dengan cara mendapatkan salinan demo album ini dengan kumpulan CALENDER BAND ini.Caranya amat mudah, hanya perlu hubungi mereka menerusi laman page https://www.facebook.com/CalendarBand/ .

Atau boleh terus menghubungi nama nama tersebut:-


  1. Omar Hasim (012 831 5134)
  2. Andut (014 370 8634 )
  3. Yeyeh (019 803 9196)

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..