SELAMAT PENGANTIN BARU KISS@ MEREEJEN

by 9:53 AM 0 comments
Kiss@Mereejen
Siapa yang tidak kenal dengan KISS.Drummer terhebat dan terkenal di sabah.Khususnya dalam muzik aliran mereka.Bukan setakat bakatnya bermain drum, Malah pengaruhnya dalam arena gig underground juga tidak boleh di sangkal.Ramai pemuzik serta penyokong muzik bawah tanah ini kenal dengan nama KISS@Mereejen.

Tanggal 28 Mei 2016 adalah sejarah bakal tercipta.Dimana abang long Mereejen ini akan menamatkan zaman bujangnya dengan wanita pilihan hatinya.saya di fahamkan, percintaan mereka berdua ini sudah agak lama.Almaklumlah, KISS kan sibuk dengan komitment dengan band dan yang lain. last last, nahhh bulan keamaatan juga menjadi saksi.



Apa pun, diucapkan TAHNIAH kepada KISS@Mereejen yang bakal bergelas suami.Lepas jadi suami, jadi ayah lah pula kan. Dan pastikan anak lelaki aah kiss.boleh kasi turun ilmu main drum berdiri ni sama dia.

p/s
kepada member member di luar sana, jangan lupa 28 mei ini.jam 10am-5pm di Luyang, KK. Lepas jam 5, kiss nda layan.ada urusan lain sudah dia cakap...:P

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..