Kilang Coklat di Bandar Kota Kinabalu?

by 10:41 AM 0 comments

Sedar tak sedar dah sampai ke semi final sudah event TUBS 2 ni kan.Dah la masa selection dulu aku terlepas peluang nak attend,BZ with my work dan beberapa tugasan di OnlineFM untuk next event (OnlineFM Big JAMM).Insyallah pada esok malam, aku nak tengok event ni dimana kesemua band yang bakal bertanding bagi melayakkan diri ke FINAL


Nama nama di atas adalah antara nama band yang melayakkan diri masuk ke peringkat Semi Final iaitu band HOKAGE X,LIFETIME RESPECT,PANTS TAPE & ME GUSTA.Antara keempat empat band tersebut,aku hanya mengenali band PANTS TAPE sahaja.Manakala yang tiga buah band tu lagi,aku tak kenal.Rugi rasanya,but its OK.Tommorow night aku nak tengok mereka meraksi di pentas TUBS..



Dan ada empat buah band lagi yang melayakkan diri ke separuh akhir ini iaitu ROTTEN SUNDAY,DANG BANDANGS,4AG & LA DEFLANCE.Dan bagi yang ni pulak,aku hanya kenal 2 buah band iaitu Dang Bandangs & 4AG.Sebab aku sendiri dah nampak mereka buat show sekitar KK beberapa bulan yang lepas.Memang gempak lah,masing masing ada kekuatan tersendiri.di bantu oleh muzik yang mereka pertaruhkan,iaitu ARRGGHHH..paham paham jak la..:P

Jadi,jangan lupa kita bersua muka di KILANG COKLAT yang terletak di KK TIMES SQUARE.Aku pun baru tau di sana ada kilang.So,nak tahu bagaimana mereka menghasilkan coklat,jumpa di sana jam 7 malam.

p/s
jangan lupa baga kamera DSLR kamu yang mahal tu aah.Dan kamu candid jak muka aku tu,klu ternampak lah..

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..