NEGARA JEPUN SEMAKIN HAMPIR

by 10:02 AM 0 comments


BornNeon adalah antara kumpulan yang berjaya melayakkan diri ke peringkat seterusnya dalam pencarian YAMAHA BAND MENTOR SEASON 4 FINALIS.Dimana acara ujibakat telah pun berlangsung di KK pada hujung bulan ogos yang lepas.Dalam ramai ramai band yang ujibakat, 2 kumpulan telah mencuri hati juri pertandingan dimana kumpulan BORNNEON & DOMINANT 5th OF BORNEO bakal mewakili negeri sabah.

Sebanyak 5 buah kumpulan yang bakal berentap dalam acara final pada hari ahad ini iaitu 13 september ini.Dimana 2 buah kumpulan dari Penang dan 1 dari Selangor.Lokasi acara ini bertepat di BOULEVARD, LEVEL G, PARADIGM MALL, Kuala Lumpur.

Oleh itu, marilah sama sama kita dakan dan berikan sokongan moral dengan ucapan kata kata semangat kepada kedua dua buah kumpulan ini.Yang mana mereka sekarang ini dalam proses latihan di tahap maksima.Ini kerana, pemenang bagi acara in akan mewakili MALAYSIA ke negara matahari terbit iaitu jepun pada hujung tahun nanti.

Rasanya, itu adalah lokasi idaman vokalis kumpulan BORNNEON ini sejak beliau masih dalam kumpulan WORM lagi. Nampaknya kay, impian ko bakal tercapai. sedikit sahaja lagi, ko akan memijakkan kaki ke negara dimana pelopor muzik JROCK.Apa pun, good luck pada anda semua dan saya tumpang gembira bro.

p/s
tu jak la. kamu jaga jaga jak montonk tu.nanti dia ndak mau pulang KK.susah plak tau..:P

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..