SURIA BUSKER TAKLUK 7K CHARITY RUN KONSERT

by 12:10 PM 0 comments

Pemenang PRIMA AKUSTIKA 2015 ini semakin hebat dan makin menganas.Dimana, SURIA BUSKER yang berasal dari Sandakan antara artis yang tersenarai membuat persembahan di pentas konsert larian amal 7K anjuran Sutera Harbour.

Acara ini merupakan acara tahunan pusat peranginan atau resort tersebut,Yang mana, pasti ramai peserta yang akan menyertai acara larian amal tersebut.Selain beramal, berlari, para peserta akan di hiburkan dengan persembahan artis artis tempatan.


Sekalung tahunah untuk SURIA BUSKER atas persembahan anda di pentas 7K ini.sememangnya, ini satu pencapaian yang bagus dan cepat.macam saya katakan, nama SURIA BUSKER memang cepat naik dalam tahun ini.Secara tak langsung membawa nama daerah sandakan pada masyarakat sekeliling.Oleh itu, kipidap jo..:)

Bah, untuk planning hujung tahun di Sandakan itu, kasi jadi aah. Masanya SURIA BUSKER mencurahkan bakti di tempat sediri dengan menyediakan exposure pada bakat bakat baru di sana..:)

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..