BUKAN MUNGKIN BAGI ARIEZ

by 10:18 AM 0 comments

BUKAN MUNGKIN, adalah single terbaru dari kumpulan THE ARIEZ.Lama juga dorang ni hilang dan sunyi. tap tap, dah ada single terbaru.Cayalah guyz,,,

Pada mulanya, 1st saya dengar lagu ni beberapa bulan lepas di mainkan di dalam radio.saya dah boleh cam lagu tu milik arize.sebab tone suara props (vokalis) sudah ramai yang kenal. ala ala penyanyi dari seberang sana. memang sedap dan lunak.Ditambah lagi dengan bait bait lirik yang buat cewek cari bila dengar.

Apa pun, band ini memang antara band yang hebat dan terbaik.cuma, rezeki dan platfom utk mereka melangkah lebih jauh amat tipis dan sukar.Yalah, sabah bukan mudah nak popular di media mainstream specially di radio dan TV.Faham faham saja lah, ianya sudah jadi lumrah dari dulu lagi.Tapi, saya tetap salute dan respek dengan band band yang sentiasa bangun dan bangkit dengan karya mereka.

Medium internet menjadi harapan untuk mereka bekarya.Serta, laman sosial juga makin aktif dan laris.Jadi, tidak menjadi masalah bagi mereka berkongsi karya pada peminat mereka di laur sana.Apa pun, sata juga tak sabar nak dengar & tengok secara live lagu ini di persembahan sewakti #bmf4 bulan 9 nanti

Jadi, jom kita layan single terbaru dari jejaka jejaka macho ini..

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..