MISSION COMPLETE

by 9:34 AM 0 comments


MISSION COMPLETE, itulah yang saya dapat katakan terhadap aktiviti yang baru berlangsung pada Jumaat & sabtu yang lepas di Anjung Senja.




JUALAN AMAL TABUNG MANGSA KEBAKARAN TAWAU yang berlangsung pada hari jumaat & sabtu lepas sudah pun selesai. Usaha anak anak muda ini sememangnya harus di jadikan contoh dan semangat untuk jatidiri.Walaupun ianya last minit, namun ianya tidak mematahkan semangat mereka untuk menyampaikan misi bantuan kepada saudara kita yang di timpa musibah baru baru ini.

Puluhan kotak pakaian, makanan serta barangan lain mereka terima hasil sumbangan orang awam selama 2 hari tersebut.ANJUNG SENJA menjadi saksi, kunjungan orang awam yang ingin turut sama dalam menyumbangkan bantuan.Selain itu, jualan amal juga berlangsung disana. Dimana, hasil jualan tersebut di dermakan kepada mangsa yang terlibat.

foto dari Baco Bece

foto dari Baco Bece

Foto dari Baco Bece
Alhamdulillah, semuanya sudah selesai dan berjaya.Tahiah kepada Sabri Abdul MuinMieyla SalamApni RahmanSaipul SenongBaco Bece dan rakan rakan yang lain.Diharap usaha sebegini akan dapat di teruskan.Tahniah gaiss...:)

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..