Gitaris Paravel tamatkan zaman bujang

by 2:15 PM 1 comments


Tarikh:- 31 Mac 2013
Masa: - 7 mlm
Lokasi:- Dewan Maksak, Likas


Azee@Paravel nak kawen?biar betul..? dengan siapa?..opss....soalan panas ni tau..:P

Saya juga mulanya tak percaya dengan maklumat ini.Sebentar tadi,kakak azee ada hantar msg di FB mengatakan yang azee menjemput saya untuk menghadirkan diri ki majlis perkahwinan mereka pada hari ahad ini.Hishhh, biar betul kan.So,saya nak double confirmation,saya call azee on the spot..

Truutt..truttt.."aah bro saya mau kawen sudah".itualh ayat yang keluar dari mulut azee sendiri.Seakan akan mereka di kedai pengantin bunyinya..:P.Memang sah yang azee akan melangsungkan perkahwinan pada hari ahad ini dengan seorang lelaki yang berasal dari Bongawan tetapi bertugas & menetap di sandakan.



Kepada azee, terima kasih atas jemputan itu.Insyallah,saya cuba hadirkan diri pada hari ahad ini sekiranya berkesempatan.Sebab saya juga ada jemputan kahwin di beaufort pada hari sabtu & ahad ini.Walaubagaimanapun, mulai ahad ni,ko dah berstatus "bini orang" sudah kan.Bahh,banyak cabaran dan rintangannya tu.Juga saya nak ucapkan tahniah kepada bakal suamai azee kerana terpilih menjadi suami kepda pemain gitar kumpulan Paravel ini.Caya lah bro (maaf,saya tak tau nama laki ko zee) 

So,lepas kawen ni zee,ko akan jadi orang sandakan lah kan?sebab dengar cerita,suami anda orang sandakan.Wahh, orang kampung aku ni zee.By the way,selamat pengantin baru untuk azee & pasangan.Semoga kekal hingga keanak cucu dan mendapatkan zuriat yang pandai main gitar macam ko aah..:)

p/s
teda invite Paravel buat show kah nanti zee?

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..