3 Malaysia,2 Australia & 1 USA

by 11:52 AM 0 comments
Dalam masa yangs sama,aku juga ingin membuat hebahan yang berkaitan segala gigs yang akan berlaku di sekitar Sabah ini.Tak akan menumpukan pada 1 jenis konsep sahaja.Dan aku ingin mendekakan diri secara maya dengan pengemar gigs METAL dan lagu lagu Metal di Sabah ini.Sebarang kesilapan atau kekurangan info,harap ada yang sudi bantu dan beri tujuk ajar...

Sickening ART "Disecration Over SabahHell 2012"

Fuhh,nampaknya penganjur yang berteraskan muzik keras ini tidak pernah akan berhenti menyajikan sesuatu yang pastinya di dahagakan oleh peminat peminat mereka.Kalau sebelum ini,SUARA DARI BILIK ANGKER telah membuat satu kejutan dimana pihak penganjur telah menjemput beberapa buah band metal dari Seberang iaitu Indonesia untuk sama sama memanaskan keadaan,Kini pada awal tahun hadapan,sekali lagi perkara yang sama akan berlaku.

Pada 25 MARCH 2012 akan datang penganjur bagi Seckening ARTS iaitu DERANGEMENT PROJECT akan bergabung tenaga dengan BLASTFIRE PRODUCTION akan menampillan beberapa buah band International untuk santapan warga Sabah.


Antara band luar negara yang telah di undang bagi menceriakan suasana di dalam gigs ini adalah seperti yang anda nampak di dalam flyers di atas.


Cemerety Urn dari Australia juga telah membuat tempahan untuk menyajikan lagu lagu yang pastinya meningalkan kesan pada pengunjung yang hadir.


Dan sudah menjadi lumrah gigs yang berteraskan luar negara hanya MANTAK sahaja yang layak dan bakal menyerikan suasana stage selaku wakil dari negara Malaysia yang menjadi wakil.Semestinya peminat band MANTAK ini tidak pernah kurang,malah makin bertambah dan pastinya bagi 150% support akan diberikan.

Jadi,make sure anda MARK dalam kalender 2012 anda tentang gigs ini dan kalau bleh SHARE link mereka iaitu 'Desecration Over Sabahells' live 2012 di FB anda setiap hari agar ramai yang tahu kehadiran band band luar negara pada tanggal tersebut.


BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..