Rekaan terkini dari LBC

by 9:42 AM 0 comments

Last Bloodline Clothing T-shirts

Zaman sekarang ini anak anak muda atau belia belia kita lebih gemar dengan baju D.I.Y.Entahlah,mungkin design dan inspirasi si pembuat yang memyebabkan mereka nak berangan tersebut untuk koleksi peribadi.Antara barangan yang saya meksudkan adalah pakainan atau baju T.

Last Bloodline Clothing a.k.a LBC antara salah satu pereka baju T yang dah dikenali dan sentiasa mengeluarkan rekaan yang terkini.Ianya di miliki oleh beberapa orang naka muda yang sentiasa update dengan rekaan masa kini.

Nak cerita dengan panjang lebar pun susah juga kan,sebab mereka ada page sendiri.Korang cari jer kat Facebook tu,sure dapat jumpe punyalah.From now,mereka sedang mengadakan jualan murah sementara stock masih ada.

Dengar cerita hingga 30 julai ini saja.So,anda bleh jengok jengok hasil rekaan mereka dan membuat tempahan secara ONLINE.alah kan sekarang ni dah canggih,tak perlu kedai untuk display baju.hanya di internet jer dah bleh berniaga.

Insyallah,aku nak minta designkan gambar LANGAU yang HAVOC kat mereka ni..hehhhe

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..