"Struggle" Band Otai dari Sandakan

by 4:03 PM 2 comments
"TINA" adalah lagu yang mengingatkan aku dengan kumpulan ini.Berasal dari Sandakan Sabah.Kalau saya tidak silap,mereka kini kembali dengan albun seterusnya.Akan tetapi,namanya tak lagi mengunakan Struggle,tetapi "mereka gunakan nama "ALBAB".

Sampai sekarang ini,saya mencari koleksi lagu2 mereka.Sesiapa yg ada,tolonglah kongsikan dgn saya.Saya juga ingin bertemu dgn abg2 Otai kita ini .Insyallah,kalau ada tugasan di daerah Sandakan,saya akn jadualkan untuk bertemu dgn salah sorang line up mereka ini.

Apa2 pun,lagu "TINA" tetap akan aku KEUDARAKAN di radio online SABAHAN.FM sekiranya dah ada dalam tangan aku.percaya lah...

Jangan dilupakan band2 Otai macam mereka ini.Merekalah yang menaikkan nama Sandakan,terutamanya negeri Sabah dgn lagu2 rock yang famous sekitar 80-90an...

BRo Langau

Penulis Blog

Blog Yang Memberitahu Perihal Pemuzik Tempatan Khususnya Di Sabah.Yang Mana Meraka Ini Perlukan Sokongan Dari Anda Semua..